Archive

Τα προβιοτικά παίζουν σπουδαίο ρόλο στη διατήρηση και βελτίωση της υγείας μας. Ο πιο εύκολος τρόπος να τα προσλάβουμε, είναι μέσω της τροφής μας. Και ο πιο εύκολος τρόπος να τα έχουμε στο τραπέζι μας, είναι να τα κάνουμε μόνοι μας. Φτιάχνοντας πίκλες!  

ΥΛΙΚΑ

  • 1 μέτρια ρέβα | κομμένη σε μικρά κομμάτια
  • 1 μέτριο καρότο | κομμένο σε μικρά μισοφέγγαρα
  • 1/2 μικρό κουνουπίδι | χωρισμένο σε μπουκετάκια μικρά
  • 1 λίτρο νερό | βρασμένο, αλλά να έχει έλθει σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
  • 1 1/2 κουταλιά αλάτι | θαλασσινό, ανεπεξέργαστο

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Βήμα 1 Ανακατεύουμε το αλάτι με το νερό, καλά, να διαλυθεί εντελώς.
Βήμα 2 Κόβουμε όλα τα λαχανικά και τα προσθέτουμε σε ένα δοχείο, γυάλινο ή κεραμικό, κατά προτίμηση.
Βήμα 3 Προσθέτουμε το νερό, να σκεπάζει τα λαχανικά.
Τοποθετούμε ένα πιάτο από πάνω, ώστε τα λαχανικά να είναι βυθισμένα στο νερό.
Βήμα 4 Σκεπάζουμε και αφήνουμε για 4-5 ημέρες.
Βήμα 5 Μετά από 2-3 ημέρες, ελέγχουμε κι άν έχει σχηματισθεί αφρός, τον αφαιρούμε με κουτάλι.
Βήμα 6 Μετά τις 5 ημέρες, βάζουμε το δοχείο στο ψυγείο και καταναλώνουμε τις πίκλες μας με κάθε γεύμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

  • Το καλοκαίρι η ζύμωση γίνεται πιο γρήγορα (3-4 ημέρες), ενώ το  χειμώνα μπορεί να χρειασθεί παραπάνω, εώς 5-7 ημέρες. 
  • Φυσικά μπορούμε να αφήσουμε τις πίκλες και παραπάνω, ώστε να γίνουν πιο δυνατές!

Καλή όρεξη..!

Σχόλια ( 2 )

  • Μιχάλης says:

    Και πως καταλαβαίνουμε ότι είναι έτοιμες οι πίκλες;

    • Ο.Ν.Ε. project says:

      Μιχάλη, θα δεις ότι οι πίκλες έχουν ξυνίσει λιγάκι.
      Όσο πιο πολύ ξυνίζουν τόσο περισσότερη λακτοβακιλική ζύμωση επιτελείται.
      Συνήθως μετά από 4-6 ημέρες είναι έτοιμες. Μετά τις βάζεις στο ψυγείο.
      Ευχαριστούμε.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X